17 Nisan 2013 Çarşamba

Sağlıklı Ve Kalıcı Zayıflama Diyetleri- Acil 2 Ayda 30 Kilo

Sağlıklı zayıflama diyeti istiyorum
Diyetle ve sporla pek aram olmadı nedense ama bisiklete binmeyi çok istiyorum ve binemiyorum artık kızlarımla bineyim diye aldım ama kilolarımdan ve denge sağlayamamamdan dolayı binemiyorum. Oysa çok istiyorum bisiklet binmeyi.
   En çok da kanıma giren öğle yemekleri. Bir kere yuvada olduğum için daha pişerken otlanıyorum. Mutlaka yiyorum öğle yemeği. Hafta içi tabii aşçımız güzel yemek yapıyor. Bazen öğle sonraları arkadaşım gelir ve gelirken mutlaka pasta börek getirir ve çoğunlukla ben yerim. Bazen de dışarıda buluşuruz ve bu buluşma alkol de alabileceğimiz bir yer olur ve en az 50cc şarap ya da iki bira eklenir yenilenlere. Bazen de direkt öğle yemeği için buluşuruz ve bu mutlaka şaraplı olur, hem de büyük. Mesela dün öğle yemeğinde abartıp 2büyük şarap içtik ikimiz. Bu arada kebap yedik, arasıcaklar ve sıcak lavaş arası tulumpeyniri, tereyağı karması, enaz iki lavaş. Sonra birinin doğumgünü kutlaması varmış arkadaşımın ofisinde. Orda da iki dilim pasta ve yine şarap bir büyük. Akşam bir şey yemedim artık sadece icetea ve diyet kola içtim. Ne kadar enteresan değil mi,benim kilo alışım ve veremeyişimJ
Sağlıklı zayıflamak için tıklayın
   Birkaç aya kadar diyetlerle çok barışıktım çünkü hangisini denediysem verirdim ama artık veremediğim için diyetlerden sıkıldım. Devam ettirememekten sıkıldım. Bozduğum için hem yiyip hem de vicdan azabından çok çok sıkıldım. Sağlıklı zayıflama diyetleri istiyordum. Zayıfladım bu sözde sağlıklı zayıflama diyetleriyle ama maalesef kalıcı olmadı hiçbiri.
 Diyet denen şeyin bir tek açıklaması var: para,para,PARA! Kim daha çok kazanmayı istemez ki. Hem sadece bu sektör için değil pekçok alanda insanların kendilerine tekrar tekrar gelmelerini sağlamak için herkes bir yerlerde bilinçli yanlışlar yaparak iş devamlılığı sağlıyorlar diye düşünüyorum. Bence hala araştırılıyor bazı kavramlar ve yöntemler iyi birşey bulunca ya kısıtlı kullanıp kimsenin işine taş koymamak için sessiz kalıyorlar ya da bilinçli susturuluyorlar.
   Kimse kimseye zorla birşey uygulatamaz. Bazen bile bile biz kendimiz katılıyoruz bunlara. Çaresizlikten ben akupunktura bile bile iki kez gitti isem ya ben salağım( ki katılmıyorum) ya da çaresiz. O sebeple yapacak tek şey gerçekten sizin de dediğiniz gibi artık şu yaşam tarzımızı değiştirelim. Burda çok ciddi ipuçlarına ihtiyaç var tabii...
Sağlıklı zayıflamak için tıklayın
    İsveç diyeti, anti toksin diyetleri, şok diyetler artık hiç etkilemiyor ve uygulayamıyorum. Aksine sinirlerim bozuluyor ve kendime kızıyorum neden olmuyor diye. Akupunktur da denedim ve 6haftada sonuç aldım. 7 haftada verdiklerimin hepsini geri aldım. Çok sevimsiz bir şekilde. Mezo terapiye katıldım ve o acılara, morluklara tahammül ettim 4 seans ve vazgeçtim. Bir daha da kimse bana bunları denetemez. Sağlıklı zayıflama diyetiymiş! Herkese de anlatıyorum bunların hepsi hikaye diye.
    Aslında şu kan testi işini de düşünüyorum bir arkadaşım şuan İstanbul’da bu testi yaptırıyor bakalım ne olacak? Ben de yaptırsam mı, ne dersiniz? Bir sır vereyim mi acilen zayıflamalıyım, şu 25 kilo bir ay içinde kaybolmalı. Devamı için ciddi motivasyon olacak çünkü vermem gereken 40 kilo. Bir formül bulmalıyım.
   Kendime kızıyorum. Artık neye başladığımı düşünsem daha kötü oluyor. Şu ipuçlarını almaya başlayınca iyi olacak sanırım. Bir tarz ve destek materyallere ihtiyacım var sanırım yoksa tüm bunların yanında redüktil almaya tekrar başlamalı mıyım? Gerçekten kafam karışıyor bazen.
   Sağlıklı zayıflamak istiyorum. Sağlıklı zayıflayabilmem için uygulamadığım diğer yöntemler neler acaba beni bilgilendirebilir misiniz?

Cemile Pehlivan
Uşak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder