17 Nisan 2013 Çarşamba

Sağlıklı Zayıflama Diyeti Arıyorum

    
Sağlıklı zayıflama diyetleri istiyorum
   Sağlıklı zayıflama diyeti istiyordum. Kilo takıntım küçük yaşlarda başladı. Çevremin de etkisiyle bu sanrı bilinçaltıma yerleşti. Bir dönem çok rejim yapıp kilo verdiğimde dahi kendimi tam olarak zayıf hissetmiyordum. Daha sonra yine yedim ve kilo aldım. Uyguladıklarıma sağlıklı zayıflama diyeti diyemeyeceğim, sonradan geri aldığıma göre...
    Hayatımdaki eksiklikleri (başarı, girişimcilik sevgi sosyallik ) belki de yemekle giderdim. Daha sonra düzenli yiyerek kilolu halimden normal seviyelere geldim. Şuanda aşırı kilom olmadığını biliyorum ancak takıntı hala devam etmekte. Kilo verip ruhumu rahat ettirme düşüncesindeyim. Kendimi sevmeme rağmen sanki kilo verince sorun olarak gördüğüm bu mevzu kapanacak.
Sağlıklı zayıflamak için tıklayın
  Hayatı yaşamayı severim. Uyumluyumdur. Kültür gezileri yapmak, dans etmek, ailemle vakit geçirmek bana zevk verir. Sırdaşımdır. Yardım etmeyi severim. Bunun yanında çabuk vazgeçebilirim başladığım faaliyetten, eğer bana yürekten hitap etmiyorsa. Mesela bir diyete başlıyorum. Hedefte 3 ayda 15 kilo var. İlk hafta aşırı yorgunluk hissi oluyor, bitkin düşüyorsunuz, bir de bakıyorsunuz bir gram gelişme yok...Vazgeçiyorsunuz...Sağlıklı zayıflama diyeti arayışımın altındaki temel sebep de ilk anlardan faydasını hissedebilmem... Bu özelliğimi olumsuz olarak görüyorum. Risk almaktan çekinmem ve bazı olayları çok kafaya takmam kendi kendimi yıpratma huyum da olumsuz özelliklerim arasında. Onun yanında hayatı, kendimi anlamak yolunda arayışlar ve keşifler içindeyim. Hayatın seçimlerden oluştuğu bilincinde olarak hiç bir yaşanan anın tesadüf olmadığını ve kendime birşeyler kattığını bilerek yaşarım. Olaylara ve insanlara pozitif yönden bakmaya çalışırım. İnsanları kırmamaya özen gösteririm.
Sağlıklı zayıflamak için tıklayın
   Diyet-rejim kavramı hayatımın vazgeçilmezleri. Bundan 8-9 sene öncesine kadar tüm diyetleri deneme sürecindeydim. Yiyordum, sonra diyet yapıyordum ama pek başarılı olamıyordum. 15 yaşımda hiç birşey yemeyerek çok zayıflamıştım. Gelişme çağımda yaptığımı şimdi hata olarak görüyorum. Üniversite de aynı şekildeydi ama son sınıfta dengeli beslenmeye karar verdim ve kilo verdiğimi gördüm. O zamandan beri de aşırı kilolu değilim ama istediğim kiloda da değilim. Diyet yapmak bana sınırlayıcı, kısıtlayıcı geldiği için bunu tercih etmiyorum.
    Adını hatırlayamayacağım birçok diyet ve şok diyetler yaptım. Bugüne kadar bende en iz bırakanı, en tiksindiğim ve en işe yarar diyet "Lahana Çorbası Diyeti" idi. Gerçekten çok katı ve uyulduğunda işe yarar derecede kilo veriyorsunuz. Yalnız bende en büyük zararı ise artık lahana kokusundan tiksiniyorum. Çorbasını hele bir yudum alayım otomatik çıkarıyorum. Vücut fena olmuş katiyen kabul etmiyor. Diyet ve rejim demek katı kurallarla yemek yememek demek ve karşılığında zayıflamak demek. Peki sonrasında bu her zaman böyle devam edecek değil.
Sağlıklı zayıflamak için tıklayın
Sonuçta normal yaşama döndüğümüzde 1 lokmadan, 1 parçadan, 1 tanecikten, bu kadarcıktan BİRŞEY OLMAZ lafları arkasında farkında olmadan bir bakış BRAVO bize hepsini GERİ ALMIŞIZ!

Ben ve benim gibi kişilerin güçsüz oldukları, zaaflarının olduğu ve hassas oldukları bir konuda kendi çıkarlarını gütmeleri nedeni ile bizleri sömürülecek varlıklar olarak görmeleri diyetisyenlerden nefret etmeme sebep oldu. Bizlere fazladan verdikleri kilolar, maddi ve manevi boşalttıkları dünyalarımız... Haa onlara katkıları ise bizlerin onları beslememiz ve pazardan biraz daha büyük pasta dilimi elde etmelerini sağlamak oldu.
   Her ne kadar diyetisyenlerden nefret ediyorum desem de sağlıklı zayıflama diyeti arıyorum. İdeal kiloma ulaşmak istiyorum çünkü. Çakma diyetlerle buraya kadar iyi gelmişim. Ama aptallığın sonu bugün. Abuk sabuk diyetlerle umudumu da paramı da heba etmeyeceğim. İşte bu yüzden sağlıklı zayıflama diyeti arıyorum...
Bilge Yıldırım
Balıkesir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder