20 Haziran 2013 Perşembe

KİLO ALMA SEBEPLERİMİZ VE FAZLA KİLOLARA KESİN ÇÖZÜM



Hatırlıyorum da üniversitedeki ev arkadaşımla sabah, öğle ve akşam aynı yemekleri yememize, üstüne onun gecenin bir yarısı kalkıp bol yağlı makarna pişirip 3 tabak yemesine ve benim yemememe rağmen, ben kilo alırken o hala tığ gibi kalmayı başarıyordu. Onun metabolizması yakıyor, benimki yakmıyor... O zaman neden vücudum yediklerimin bana çok geldiğini, daha az yemem gerektiğini söylerken, onu dinlemedim? Çünkü metabolizmam yavaş çalışmasına rağmen, yediklerime ihtiyacım olduğunu düşündüm. Bu boş inanışımın sebebi değil mi zaten şu an boğuştuğum fazladan bir 25 kilo...
Sadece kendimi ele aldığımda ve yine üniversite zamanında, meslek gereği final döneminde yaklaşık 10 gün boyunca hiç uyumadan ya da maksimum 1-2 saatlik uykuyla, çizim masası başında günlerce proje hazırlarken, zaman kaybı yaşamamak için sadece abur cubur tüketmeme rağmen, o 10 günün sonunda 3-5 kilo veren de bendim, sonrasında abur cubur yemeye devam ederek 5-8 kilo alan da....
Şu durumda; açlık kavramı kişiden kişiye değiştiği gibi, aynı kişi üzerinde de farklılıklar gösterebilir, sonucu çıkıyor ki bunu bu kadar geç farketmiş olmam ne yazık...
 Detaylar için TIKLAYINIZ.

Başarısını bu güne kadar ilgilendiği yüzlerce üyede, farklı üyelik seçeneklerinde kanıtlamış bir anlayış.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder